Xerrada “Compartint experiències”

Dimecres 24 de març, els alumnes de 2n de batxillerat que realitzen la matèria de psicologia han participat a la xerrada “Compartint experiències” que organitza la Comissió Mixta en Salut Mental de les comarques gironines i que està integrada a la Xarxa de Salut Mental de l’IAS.

Tres usuaris han explicat la seva experiència personal amb l’objectiu de donar informació de primera mà sobre el que és una malaltia mental, com es pot prevenir, sensibilitzar i lluitar contra l’estigma social que comporta. Ha estat una xerrada molt dinàmica i participativa per part dels alumnes assistents. N’han sorgit unes reflexions molt interessants, cosa a tenir molt present en el nostre dia a dia; en definitiva, ha contribuït a modificar la mirada envers la salut mental.