Visita de treball a la Fundació Mona

Aquest dimecres dia 21 d’octubre, una representació de tres alumnes de grau superior de fusteria, acompanyats pel seu professor, van anar de visita al centre de recuperació de primats MONA. El motiu de la visita era conèixer de primera.

El motiu de la visita era conèixer de primera mà les instal·lacions de la fundació, ja que l’últim projecte del curs passat havia consistit en el disseny d’uns jocs per a la zona de dormitoris dels ximpanzés, perquè es poguessin distreure durant les llargues hores que s’hi passen, sobretot en les èpoques de més fred de l’any. La visita va ser guiada per el Sr. Dietmar Crailsheim, corresponsable del departament de rescat i rehabilitació, i investigador de la unitat d’investigació i laboratori d’etologia. En Dietmar porta a la fundació des de l’any 2007, i a part dels seus coneixements sobre aquests primats, hi té una connexió màgica.
La visita va ser molt interessant i els alumnes van sortir amb la satisfacció de veure el fruit del seu treball. Gràcies, Didi!!