Taller de fotografia de producte al cicle de Disseny i Moblament

El fotògraf Roger Lleixà va impartir un taller de fotografia de producte als alumnes del CFGS en Disseny i Moblament aquest dijous 27 de febrer. El taller va durar tres hores i va constar d’una primera part de caire més teòric, on es van explicar sobretot conceptes tècnics de fotografia, i d’una part pràctica, en la qual els alumnes van fotografiar maquetes i elements de fusta que tenien disponibles al taller.
En Roger també va ensenyar diferents aplicacions de retoc fotogràfic i va posar molt d’èmfasi en el tractament de la llum per aconseguir bones fotografies. El taller va ser molt gratificant per a tots i els alumnes en van sortir molt contents.