3r d’ESO descobreix el servei comunitari amb un scape room

Dimarts i dijous de la primera setmana d’octubre els alumnes de 3r d’ESO han estat membres actius d’un gran Scape Room.
El repte consistia en trobar el tresor perdut de Sant Martirià. Una activitat molt interessant amb un objectiu gens fàcil que ha permès que els alumnes passessin una bona estona. I el més important, que  aprenguessin a treballar en equip, a compartir un repte i a entendre el que significa el treball per a la comunitat.
Aquesta activitat ha estat organitzada per l’equip de Benestar Social del Consell Comarcal i anirà seguida de les diferents presentacions de les entitats de la comarca que explicaran els serveis comunitaris als quals podran participar els alumnes de 3r d’ESO.