L’alumnat de 1r d’ESO visita el Parc Neolític de la Draga

En el marc del projecte interdisciplinar Experimenta la prehistòria els alumnes de 1r d’ESO del Brugulat han visitat el Parc Neolític de la Draga.
Primer han fet una visita a les cabanes i han observat com era la vida en un poblat de fa 7300 anys. Després de la visita, han pogut construir una eina de sílex cadascun i han pogut emportar-se-la a casa. La part més impressionant ha estat veure en directe com l’arqueòloga encenia un petit foc…tal com es feia a la prehistòria!
Els alumnes han après un munt de coses i han agafat moltes d’idees sobre habitatge, alimentació, eines, ornaments, ceràmica… que implementaran a l’institut en les seves caixes de la prehistòria.
En el projecte, els alumnes treballen i experimenten de manera conjunta amb continguts d’experimentals, socials i educació visual.