Esperança

Perquè el distanciament físic no suposi distanciament emocional i puguem seguir connectats entre nosaltres, les nostres emocions i el positivisme, l’ alumnat de 1r d’ESO us vol animar i transmetre alegria i optimisme a través del present video.
Gràcies a tots i totes!!
Salut i força!

Força, paciència i queda’t a casa!

Estimats alumn@s
Per a acompanyar-vos en aquests dies que hem de quedar-nos a casa, els professors (que també ens quedem a casa) us hem preparat una sorpresa.
Aquí teniu un vídeo per a vosaltres, fet amb tot el nostre afecte perquè seguiu amb l’ànim ben alt.
Us trobem a faltar i esperem veure-us aviat!
Professorat del Barcelona-Congrés

Premi Treball de Recerca – Districte Nou Barris

Avui tenim una bona notícia.
El treball de recerca de l’Alícia Fernández, tutoritzat per la professora Lluïsa de Yebra i titulat “La personalitat dels bessons univitel·lins determinada per la genètica” ha quedat primer classificat en el concurs de treballs de recerca de Nou Barris.
Aixó significa que, a més del premi del Districte, va directament al concurs de la Ciutat de Barcelona.
La nostra sincera felicitació a l’Alícia i a la seva tutora, la nostra companya Lluïsa.
Aquest és un reflex del bon treball de l’equip docent de Batxillerat i de tot l’Institut. La gran qualitat dels treballs que enviem al Districte ens ha valgut premis en moltes ocasions.
Ens podem felicitar tots!.