Programa Èxit

Aquesta setmana ha començat el Programa Èxit d’acompanyament educatiu
Aquest programa ofereix acompanyament educatiu als alumnes que, amb un suport adequat, poden millorar els resultats acadèmics, consolidar els aprenentatges i millorar els hàbits de treball. Una molt bona ajuda per a millorar els resultats acadèmics dels nostres alumnes.

Bones festes!

Coneixeu la geometria de fractals? L’arbre de Nadal realitzat per tot l’alumnat de l’Institut Barcelona-Congrés s’ha basat en aquestes figures geomètriques que s’obtenen per la repetició d’un motiu senzill.
És a dir, un objecte geomètric l’estructura del qual es repeteix a diferents escales.

Bon Nadal i feliç 2021🎄

Poemes de Nadal.

Els alumnes de 2n  volen felicitar les festes de Nadal a les seves families amb una postal nadalenca feta per ells i un bonic poema de Nadal.

Que l’estrella de la Pau il.lumini a tota la comunitat educativa: alumnes, famílies, professorat i pas!

Llegir més»

RAP NADALENC

Els alumnes de 4t. Xaloc han creat aquest genuí rap nadalenc que us regalem. Dins l’assignatura d’arts escèniques han treballat la lletra, percussió corporal, instruments de percussió i cant. Un fort aplaudiment per l’esforç que han fet plegats alumnes i professors!!!

BON NADAL!