16a Mostra de Recerca Jove de Barcelona

El passat dijous, l’alumna de 2n de Batxillerat Mariem Moussaoui ha participat com a finalista a la 16a Mostra de Recerca Jove de Barcelona que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona.

Durant l’acte va poder compartir la seva experiència en l’elaboració del seu treball de recerca titulat ” Els inicis de l’arquitectura fins a l’actualitat” a la taula rodona de l’alumnat seleccionat dins l’àmbit de recerca tecnològic.

La Mariem ha consolidat els sabers propis de l’arquitectura en el seu treball i ha fet una proposta arquitectònica d’un oasi climàtic, “Jardí modern”. Aquest pretén donar una resposta al canvi climàtic oferint un espai original pel barri, considerant aspectes de sostenibilitat i comptant amb diverses col.laboracions, a destacar l’Ateneu de Fabricació de Nou Barris.