Xerrada als alumnes de Batxillerat

El passat divendres, els alumnes de primer i segon de Batxillerat vam assistir a una xerrada que ens van venir a fer antics alumnes del centre. Van venir tres nois i tres noies i cadascú, cadascuna d’ells ens va explicar la seva etapa a l’institut i què havia estudiat després , quin camí havia pres, quines dificultats havia hagut de superar al llarg d’aquest temps i molts més altres aspectes de la seva vida acadèmica.

Va ser una xerrada molt interessant i útil per a tots els que estàvem escoltant, ja que l’etapa per la que passem ara és la més complicada, i haver tingut l’oportunitat de, escoltant les seves experiències, resoldre els nostres propis dubtes i inquietuds, va ser d’agraïr molt.

Hi havia alumnes que havien optat tant per l’àmbit científic, tecnològic, com per l’ humanístic. Una vegada explicada l’experiència, van haver moltes preguntes que ens van contestar i que van ser de molta ajuda. La veritat és que vam quedar molt contentes i contents de la xerrada que ens feia tanta falta, i que va servir tant per situar-nos com per motivar-nos a continuar endavant.

Finalment, ens van dir que estudiéssim el que més ens agradés, sense tenir en compte res. Simplement estimar el que vagis a fer. I si en el camí preniem alguna decisió equivocada, no passava absolutament res. Mai és tard per corregir.

Grans consells com aquests són els que ens van ajudar a reflexionar. Moltes gràcies a elles i a ells!

Redacció: Nora El Asnaoui.

Fotografia: Alba Planell