Un arbre de desitjos per Nadal

El passat divendres dia 21 de desembre vam celebrar el Nadal a l’INS Alexandre de Riquer.

De bon matí, tots els alumnes, vam apuntar els nostres desitjos (relacionats amb el medi ambient) i, seguidament, l’alumnat de primer de Batxillerat, els vam penjar a l’arbre del vestíbul.

Tots els cursos van fer tallers medioambientals per aprendre a reciclar i també a fer jocs sense utilitzar tecnologia (bitlles…), etc.

Cap a les onze, vam fer l’amic invisible i després vam esmorzar. Els alumnes de quart van vendre entrepans i calendaris.

El matí va ser curt, ja que a dos quarts d’una hi havia una vaga convocada per temes polítics i mobilitzacions per part de les universitats, però va ser un matí bonic de Nadal.

Redacció: Maria Puig.

Fotografia: Laura Pérez.