Reunió del Comitè Ambiental

☀🌿

A la reunió del passat 19 de gener, vam mostrar els nous portaentrepans de l’institut, que, com vam veure, són blaus i negres gràcies a la vostra elecció. D’altra banda, vam comentar les activitats que realitzarem el 2 de febrer per celebrar la nostra jornada ambiental, celebrant que ja som una Escola Verda. Tot l’institut realitzarà al llarg del dia activitats relacionades amb el món sostenible com ara tallers de compostatge, visites a la planta desnitrificadora, pintures de murals, lectura de manifestos ecologistes, la rebuda d’alumnes d’un altre institut… Aquest mateix dia també es farà entrega del premi a la classe més sostenible de l’institut, arrel de la Setmana Lliure d‘Alumini. Recordeu que cal continuar utilitzant embolcalls sostenibles!

Redacció de Mireia i Ksenia de 1r de BAT i fotografia de Safaa Gharib de 3r d’ESO