INSTRUCCIONS D’OBERTURA DE l’1 al 19 DE JUNY

Segons consta al Pla d’obertura del Centre, a partir de l’1 de juny el centre estarà obert de 9 a 2 del matí.

Durant aquests dies es faran activitats presencials voluntàries amb els estudiants de 2n de BTX que preparen les PAU, segons un calendari i un horari que ja se’ls ha fet arribar. Caldrà venir protegit i el centre garantirà un espai suficient a les classes per poder mantenir la distància de seguretat. Així mateix hi haurà a disposició de tothom elements de desinfecció i neteja. El primer dia caldrà portar signada la declaració responsable que teniu al final de l’article.

La resta d’alumnes del centre continuaran la docència de manera telemàtica i no hi haurà classe presencial durant aquests dies. Des de les dels tutories personals és possible que es contacti amb algun estudiant en concret per tenir-hi una entrevista al centre, especialment amb el curs de 4t d’ESO per fer la orientació.

També, per iniciativa de la família, es pot demanar una entrevista amb el tutor/a de l’alumne. En aquest cas caldrà concertar una cita prèvia, amb el tutor/a pel canal del correu electrònic o trucant al telèfon del centre (93 868 04 14)

Si algun alumne ha de venir al centre a recollir alguna pertinença que hagués quedat a la classe, també caldrà concertar el dia i l’hora per poder-l’hi acompanyar.

Pel que fa a les instruccions de final de curs (notes, retorn de llibres, etc.) el dia 5 de juny rebreu una comunicació al vostre correu electrònic i a la web amb tots els detalls.

REQUISITS PER PODER ASSISTIR VOLUNTÀRIAMENT AL CENTRE

Aquells alumnes que voluntàriament assisteixin al centre per fer alguna de les accions explicades anteriorment hauran de reunir els següents requisits:
  • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea...) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • Calendari vacunal al dia (alumnat de 1r i 2n d’ESO).

Les famílies o persones tutores hauran de presentar el 1r dia de retorn al centre educatiu la declaració responsable que s’adjunta, segons la qual els seus fills compleixen els requisits per assistir al centre educatiu. Els alumnes de Batxillerat majors de 18 anys signaran la declaració responsable respectiva i la presentaran també el 1r dia de retorn al centre.
  1. DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LES FAMÍLIES
  2. DECLARACIO RESPONSABLE MAJOR DE 18 ANYS