Extremem les precaucions

Benvolgudes famílies,
Ara farà cinc setmanes que vam començar el curs acadèmic 2020-21 sota l’impacte de la pandèmia de la Covid19. Hem d’estar satisfets perquè en tot aquest temps a l’INS Alexandre de Riquer s’ha pogut impartir la docència amb la màxima normalitat i sense gaires sobresalts.

Aquest fet és degut a les mesures higièniques i d’organització que s’han establert, a la responsabilitat i compromís de l’alumnat en el seguiment d’aquestes mesures i en l’ús massiu de la mascareta a totes hores i també, per què no dir-ho?, a la sort que ens ha respectat durant aquest temps.

Però en aquests moments l’evolució de la pandèmia és molt negativa a nivell de tot Europa i amb l’arribada del fred estem exposats a una major incidència i risc de contagi. Per això reiterem la demanda a les famílies d’extremar les mesures de prevenció en l’àmbit de la llar i de la vida al carrer. Cal insistir com a pares/mares i com a docents en l’ús de la mascareta també al carrer, a evitar trobades de jovent sense les garanties de distància i seguretat i a conscienciar-los de la importància d’evitar contagis.

Tal com vau signar en la declaració responsable de principi de curs en cas que el vostre fill/a es trobi malament o tingui sospites d’haver tingut un contacte amb positius per Covid, cal evitar venir al centre si abans no s’ha consultat amb el CAP i informar-nos de les novetats que ens puguin afectar.

Així mateix recomanem que els alumnes portin una mascareta de recanvi al damunt perquè al llarg del dia es pot fer malbé la que es porta normalment.

Entre tots i totes hem de col·laborar a passar aquest tràngol difícil.

Ànims!