COMENÇA L’ESTUDI ASSISITIT

A partir de la darrera setmana d’octubre, ha començat a l’Institut i al CEIP Alta Segarra l’activitat d’ESTUDI ASSISTIT. Aquesta és una activitat realitzada per estudiants dels cursos superiors de l’ESO i de BATX que, d’una manera voluntària i desinteressada, ajuden en els seus estudis altres alumnes que tenen més dificultats. Durant una hora a la setmana cada voluntari/a atén un grup petit d’alumnes i planifiquen l’agenda i la feina setmanal, repassen temes que no s’entenen, miren la feina feta des de les assignatures.

Sens dubte, una gran iniciativa. MOLTES GRÀCIES a TOT@S.