CASTANYADA 2018

El passat 31 d’octubre els alumnes de l’institut Alexandre de Riquer vam celebrar la castanyada. Ho havíem de fer mirant una pel·lícula i després havíem de pujar a Sant Sebastià, però per les previsions de pluja, el dimarts es va decidir que no s’hi pujaria. Així doncs, el dimecres vam anar al Casal de Calaf a veure la pel·lícula ‘’Segon Origen’’. Quan es va acabar la pel·lícula, vam tornar cap a l’institut on ens esperaven els alumnes de 4t d’ESO amb els entrepans que havien preparat per esmorzar. Vam estar al pati fins a les dotze, hora en que tothom va anar cap a la seva classe. Aquella darrera estona, abans de marxar cap a casa, cada classe va realitzar diferents jocs i activitats. Així, tot i que no vam poder pujar a Sant Sebastià, ens ho vam passar força bé.

Redacció: Sara Rubio i Mariona Barrios

Fotografia: Nadyn Betancurt