V Nit de l’Esport i la Cultura. Premi a la millor aportació cultural en l’àmbit social i pedagògic.

El passat 4 de febrer, en el marc de la V Nit de l’Esport i la Cultura, convocada per l’Ajuntament de Calaf, la professora Araceli López i l’alumnat de 4rt d’ESO van guanyar el premi a la millor aportació cultural en l’àmbit social i pedagògic d’enguany.

L’Araceli López va estar nominada a tres premis: dos pel treball entorn la poesia que ha realitzar l’alumnat, Les emociones en l’adolescència, i l’altre pel seu llibre de poemes, Te daré mis versos.

Us compartim dues fotografies del dia de l’acte i també les paraules que va llegir l’Araceli López durant l’entrega: Nit de la Cultura

Enhorabona, alumnat de 4rt i Araceli!