Sortida a Empúries

IMG-20170425-WA0002 (1)

El passat 25 d’abril els alumnes de 4rt d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat de l’itinerari social i humanístic de l’institut van realitzar una visita al jaciment grec i romà d’Empúries. Acompanyats pels professors Salvador Oliva, Teresa Solé i Josep M. Solà, els nois i noies pogueren recórrer la neàpolis grega i la ciutat romana. Les explicacions principals anaren a càrrec dels alumnes de 2n de Batxillerat amb les corresponents ampliacions per part del professor de Clàssiques del centre. També visitàrem amb tot deteniment el museu arqueològic i vam poder gaudir d’un interessant audiovisual de benvinguda al recinte. Tancà la jornada una passejada pel poblet de Sant Martí d’Empúries on s’havia ubicat el primer establiment grec o paleàpolis. Malgrat les funestes previsions meteorològiques, els déus finalment ens obsequiaren amb un dia prou agradable i Asclepi s’acomiadà dels joves calafins amb un somrís de complicitat.

IMG-20170425-WA0003