Setmana Sense Soroll 2024

En el marc de la Setmana Sense Soroll i amb el lema “Cuidem el silenci”, hem participat en un recull d’activitats per tal de sensibilitzar-nos i conscienciar-nos de com ens pot afectar la contaminació acústica. Us deixem una breu explicació de les accions que s’han dut a terme!

L’alumnat de Cuidem l’entorn de 1r d’ESO ha fet un soundwalk (o passejada sonora) a cegues en l’entorn de l’Institut amb l’objectiu d’analitzar els sons que ens envolten i els ambients on es propaguen. També hem adornat els panys de les portes amb uns penjadors especials i alguns alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de robòtica estan preparant uns sonòmetres per tal de sensibilitzar-nos del soroll que pot acumular-se en algunes aules.

A més, l’alumnat de Comunicació Audiovisual de 1r de BAT han fotografiat diverses situacions de la vida quotidiana sota el tema “Fotografiem el silenci”. A més, tothom ha gaudit especialment de la “playlist” de la setmana, que consistia en un recull de músiques relaxants que ens han acompanyat a fer uns canvis de classe i entrades i sortides tranquil·les.

Gràcies per fer-ho possible!

#SSSoroll2024