Sant Jordi 2019

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, des de l’IES s’ha dut a terme la cerimònia anual d’entrega de premis per part dels diferents departaments de l’institut per a reconèixer els millors treballs presentats en quest certamen. Aquest any el tema s’ha centrat en reivindicar el paper de la dona al llarg del temps.

Per a fer la cerimònia més agradable s’han fet diferents actuacions: els alumnes de quart d’ESO han fet una representació centrada en la història de les “Sinsombrero”, els de tercer d’ESO  una preciosa actuació musical amb dues companyes cantant en francès i els alumnes de primer també van cantar un fragment del Fem Òpera.

Com ja és tradició també s’ha mostrat el vídeo que, cada any, preparen els alumnes de segon de Batxillerat com a comiat de l’institut i també el vídeo “de Sant Jordi a Sant Jordi” on surten diverses fotos fetes entre aquest període.

Ha estat, com cada any, una festa bonica i tranquil.la.

Redacció: Elias Ben Seddik

Fotografia: Daniana Iezaru i Nora El Asnoui