PROJECTE IDENTITATS

Per segon any consecutiu, durant dues setmanes, els alumnes de primer d’ESO hem deixat a part algunes de les nostres assignatures per posar-nos a treballar en un projecte, el Projecte Identitats.

Aquest projecte té com a objectiu conèixer millor a les nostres companyes i companys de curs per a créixer com a persones i com a grup.

Per fer-ho, els professors de les matèries que participen al projecte han escollit un tema relacionat amb la identitat i amb la seva matèria i ens l’han presentat i explicat a través de diferents dinàmiques i activitats proposades al llarg de les dues setmanes.

Hem treballat per grups cooperatius i hem tractat temes com: la vida i la infància d’alguns personatges cèlebres; la identitat de gènere; la identitat i superació a través de l’esport; què és i com treballar l’estadística i també ens hem conscienciat sobre la situació dels nens de països del tercer món. També ens hem fet entrevistes i hem creat una escultura que ens representa.

Tot plegat ha estat una experiència i una oportunitat molt bonica d’aprendre coses noves a la vegada que coneixem millor a les nostres companyes i companys. Tota la feina que hem fet ha quedat gravada en els diversos vídeos i dossiers que hem recopilat i mostrat en l’exposició oral que hem fet per concloure el projecte.

Redacció: Marta Agulló

Fotografia: Júlia Fernández