Primera reunió Comissió Lila 💜

Com bé sabeu, el nostre institut compta amb una associació d’alumnat, professorat i PAS que forma la Comissió Lila, una comissió que vetlla per la coeducació i la igualtat, i que es va constituir formalment el passat dilluns 21 de novembre.

Aquesta primera trobada va tenir lloc a la biblioteca del centre, i es va parlar del nom i del logo que ens agradaria que adoptés la comissió. Uns alumnes de 1r d’ESO van penjar nous cartells que podem trobar per tot l’institut.

A més, com el proper divendres és 25 de novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones, hem decidit que a cada classe els voluntaris de la comissió llegiran a l’hora de tutoria el manifest preparat per la Generalitat. Aquest any no farem una lectura conjunta tot el centre ja que la meitat de l’alumnat està d’excursió, per això treballarem aquest dia des de les tutories.

Des de la Comissió Lila volem recordar, sobretot, que la igualtat no són dies marcats, la igualtat és cada dia!

Article i fotografies: Aitana López i Angèlica Vázquez de 4rt d’ESO B.