Ordinadors per a alumnes de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat

El passat divendres es va fer el lliurament dels equips informàtics LENOVO que van destinats a tot l’alumnat de segon cicle d’ESO i Batxillerat. Aquests ordinadors, que proveeix el Dept. d’Educació, són de préstec, però d’ús individual i han de servir per assegurar la igualtat entre tots els estudiants a l’hora de poder accedir a continguts digitals i per introduir el treball amb eines TIC de manera més efectiva i sense discriminacions ni bretxes entre estudiants.

Si cliqueu sobre la imatge podreu enllaçar amb la pàgina d’aquest Pla i conèixer-lo més a fons. Esperem que en fem un bon ús i que us siguin ben útils. Cuidem-los!