Let’s Clean Up Calaf!

El dilluns 8 de maig, l’alumnat de l’optativa Cuidem l’entorn i els capitans i capitanes enciam d’ESO del centre, vam anar a netejar els vorals de la zona dels rentadors i del Torrent de l’Aigua.

Ens vam dividir en dos grups: un per fer la neteja i l’altre per fer la inspecció del tram de riu que tenim apadrinat dins del Projecte Rius (mesura de la temperatura, concentració d’oxigen dissolt, nitrats, pH, etc).

Una vegada recollits tots els residus, vam començar a separar-los per fraccions (envasos lleugers, paper i cartró, vidre i altres). Ara caldrà acabar de pesar cadascuna de les bosses i enviar les dades a l’Agència de Residus de Catalunya.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració! 🌿♻💚

Equip d’Escola Verda