Hem recollit 13,05 kg de residus!

El passat divendres 6 de maig vam participar a la jornada LET’S CLEAN UP EUROPE amb l’alumnat de 1r d’ESO. Durant gairebé dues hores, vam recollir residus, identificar espècies i prendre dades d’alguns paràmetres del rierol proper als rentadors de Calaf.

Avui, hem acabat de separar i registrar els residus per tal de reciclar-los i facilitar les dades a l’Agència Catalana de Residus.

El que més ens va sorprendre va ser trobar la carcassa d’un cotxet abandonat entre els camps de conreu i també recollir gairebé un centenar de llaunes.

Per acabar de treballar-ho, l’alumnat està contestant unes preguntes de reflexió plantejades des de les matèries de català i biologia i geologia i ho entregaran en format podcast.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració!