GUST PER LA LECTURA

L’alumnat de 1r d’ESO ha estat treballant el clàssic Mar i cel d’Àngel Guimerà.

A partir de la tria d’un fragment significatiu en el desenvolupament de la trama, ens hem proposat fusionar la literatura amb altres creacions artístiques.

A través del projecte Dibuixem un text han après a identificar les emocions dels personatges amb la  música i a viatjar cap al món medieval que recreà Guimerà gràcies a les il·lustracions. De fons, una veu ens apropa a Saïd, un dels protagonistes de l’obra.

Els mateixos alumnes han formulat uns criteris per escollir el treball que participarà a la XXVIII edició del concurs El Gust per la Lectura.

Bona feina, Fàtima, Judit, Njawa, Mina!

LA VIDA DEL SAÏD