Final meeting / Llatí 1BAT GEP2

Els alumnes de primer de Batxillerat de l’INS Alexandre de Riquer (Calaf) hem estat realitzant durant el mes d’abril un projecte en anglès dins de l’assignatura de Llatí (GEP2). Conduïts pel professor Salvador Oliva hem treballat diversos aspectes de cultura i tradició clàssiques utilitzant l’anglès com a llengua de comunicació escrita i oral.

El dimecres 25 d’abril a les 19:00h de la tarda a la Biblioteca de l’institut vam realitzar tot un seguit d’exposicions orals sobre els temes que havíem estat treballant. Per parelles vam explicar diferents exemples de com el llegat clàssic segueix viu a ple segle XXI malgrat que sovint passi desapercebut. La sessió era totalment oberta al públic i hi van assistir pares, familiars, professors i amics.

Els alumnes vam quedar contents de la gent que va venir tot i que vam patir molts nervis pel fet d’haver de presentar els nostres Power Points en anglès davant d’un auditori tan nombrós. Tot i així, estem satisfets de la feina realitzada al llarg de tot el projecte; a part d’haver après en què consisteix l’herència de la cultura clàssica en el món actual, hem pogut practicar anglès en un nou entorn. Per tot plegat valorem molt positivament aquesta experiència.

Alba Anyé

Recull de videos del projecte