Fi del projecte Erasmus “Flows of Life”

Amb la recent mobilitat a Grècia, realitzada del 7 al 12 de maig, donem per finalitzat el projecte Erasmus “Flows of life”. Allà, el nostre alumnat, juntament amb estudiants d’Àustria, Alemanya, Itàlia, Grècia i Portugal, ha pogut visitar les ciutats de Thessaloniki i Nea Kallikrateia.

Durant aquests dies han fet treball col·laboratiu i han compartit balls i jocs tradicionals representatius de la riquesa cultural de cada institut. Ha sigut una ocasió fantàstica per portar dues danses del nostre alumnat: la sardana catalana i la reggada marroquina.

No us perdeu el podcast de la notícia, disponible a la pàgina web de l’institut!

Gràcies a haver dut a terme aquest projecte, hem pogut mostrar les nostres tradicions i la riquesa cultural del nostre alumnat, tot divertint-nos i aprenent dels altres estudiants.