GEP a LLATÍ 4rt ESO

Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme (GEP)

A part de l’ús de la llengua anglesa en diverses matèries de l’ESO i el Batxillerat, enguany dos professors del centre han iniciat la seva formació en el Projecte GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme). Han rebut formació AICLE per poder impartir en anglès algunes unitats didàctiques de les seves matèries. En aquest cas es tracta dels professors Salvador Oliva i Jordi Pipó (amb titulació superior en anglès) que han portat a terme l’aplicació dels seus corresponents projectes amb alumnes dels itineraris científic-tecnològic i social-humanístic de 4rt d’ESO. La formació continuarà encara durant el curs 2017-18 per tal d’acomplir els dos anys prescriptius tant de formació com d’implementació a l’aula. L’objectiu és reforçar i ampliar l’ús de la llengua anglesa més enllà de la matèria de llengua estrangera i estendre també, amb aquest projecte, el concepte i la metodologia de treball col·laboratiu en anglès entre l’alumnat i la resta del professorat.

Clicant en aquest primer enllaç trobaràs el document de concreció sobre com s’aplica el projecte en el nostre centre.

Projecte GEP

Els dos enllaços següents són per si vols fer una ullada al dossier de treball que han utilitzat els alumnes de LLatí de 4rt ESO i una presentació on es recullen les imatges i videos més significatius de la feina realitzada a l’aula. El títol del projecte era Entertainment and games in Ancient Rome i els alumnes han pogut aprofundir en anglès en el món de l’oci i els jocs a l’Antiga Roma (edificis i espectacles) així com en l’herència que han deixat en la nostra societat.

amfiateatre-5

Presentació projecte GEP LLatí 4rtESO