Entertainment and games in Ancient Rome

Les darreres setmanes abans de festes els alumnes de LLATÍ de 4rt d’ESO han portat a terme un projecte en anglès sobre jocs, oci i espectacles a l’antiga Roma. El projecte, que s’emmarcava dins el GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme), ja és el tercer any que se celebra a l’institut de Calaf. En ell els alumnes combinen el treball individual amb la feina en grup tot utilitzant exclusivament l’anglès com a eina comunicativa en els seus diferents skills: reading, listening, writing i speaking. Tot partint de les més diverses fonts d’informació en anglès (textos, documentals, fragments de pel·lícules, webs), els alumnes s’han informat sobre aquest aspecte del món romà i han pogut reflexionar sobre l’herència que n’ha quedat en la nostra societat. Va cloure la seva tasca l’elaboració en grup d’un Power Point sobre un dels quatre grans edificis de lleure i entreteniment (teatre, amfiteatre, circ i termes) i la conseqüent presentació oral davant dels seus companys. Enhorabona per la feina. Good job!