Caminada Castanyada 21-22!

Aquest any, degut a que les mesures sanitàries ens ho han permès, hem tornat a celebrar la jornada de convivència que fèiem tots els anys per la Castanyada.

Com és habitual, tot l’alumnat i tot el professorat del centre hem fet una caminada, aquest any a l’Aeròdrom de Sant Pere Sallavinera. En arribar-hi, l’alumnat de 4rt d’ESO ens tenia preparats entrepans, castanyes i begudes, i amb els beneficis que han obtingut podran costejar-se una part del viatge a Menorca que realitzaran conjuntament amb 1r de Batxillerat.

Després de l’esmorzar, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha preparat una gimcana per tots els grups del centre. Com podeu veure a les fotografies s’han realitzat diferents proves: neteja dels residus de l’entorn, cursa de sabates lligades, cursa de sacs, afaitar globus, entre moltes altres. L’alumnat s’ho ha passat molt bé i, a més, la classe guanyadora rebrà un premi: un esmorzar a la cantina!

Ha estat un gran dia, teníem moltes ganes de poder tornar a fer una sortida tots plegats!