Anem de castanyada!

El passat dimecres 30 d’octubre els i les alumnes de l’ institut Alexandre de Riquer vam poder gaudir d’una agradable caminada des del nostre centre fins al camp d’aviació, situat al poble veí de Sant Pere Sallavinera.

Un cop vam ser allà els i les alumnes de 1r de Batxillerat ens van donar el plaer de participar en una gimcana, de la que ells mateixos havien ideat les proves. Els i les alumnes de 1r i 2n d’ ESO vam ser els primers a experimentar aquell meravellós conjunt de proves, mentre que els i les alumnes de cursos superiors premiaven les seves papil·les gustatives amb els entrepans artesans  elaborats per l’alumnat de 4t d’ ESO, entrepans que servirien a la vegada per recaptar diners pel seu viatge de final de curs a Menorca. Al cap d’una estona els rols van ser intercanviats.

Finalment, vam tornar totes i tots plegats/des cap al centre de nou, on els autobusos esperaven  els i les alumnes de fora de Calaf. En resum, va ser un formidable matí durant el qual vam tenir l’oportunitat d’estrènyer llaços amb els i les nostres companys/es d’institut i gaudir d’activitats a l’aire lliure.

Redacció: Annwenn Catalan

Fotografia: Laura Domingo