📣 Bases del concurs del nou logotip de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

Bases del concurs del nou logotip de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

TEMA:

DISSENY DEL NOU LOGOTIP DE L’AFA.

PARTICIPANTS:

• El concurs serà voluntari per a tots els alumnes de l’institut.
  • Cada alumne només pot presentar un logotip.
  • El logotip ha de ser original i inèdit.

TÈCNICA I FORMAT:

• El logotip s’ha de realitzar en suport digital, amb un programa tipus CANVA, GIMP…i només amb dues tintes (2 colors).
  • Cal que, integrat amb la imatge, es llegeixi “AFA INS ALEXANDRE DE RIQUER”.

DATA DE PRESENTACIÓ DELS TREBALLS:

Els treballs s’hauran d’enviar, en format .jpg o .png i amb màxima resolució, a una de les professores d’Educació Visual i Plàstica del centre, la Sonia o la Gemma, i en un dels correus següents, sonia.navio@inscalaf.cat, gemma.aurich@nscalaf.cat , abans del dia 15 de febrer de 2023. En el correu cal indicar, clarament, el nom i curs de l’alumne/a.

JURAT:

El Jurat estarà format per:

• Un o més representants de l’AFA de l’institut.
  • Les professores de Visual i Plàstica.
  • Un membre de l’equip directiu.

PREMIS:

El Jurat atorgarà, al creador del logotip guanyador, el següent premi:

• Xec regal de 50 € per bescanviar a la Llibreria Anna de Calaf.

El resultat de les deliberacions del Jurat es farà públic el dia 24 de febrer, dins el marc de la Festa de Carnestoltes.

CESSIÓ DE DRETS:

El guanyador/a cedirà, en exclusiva, a l’AFA de l’Institut els drets de propietat intel·lectual del logotip, sense límit territorial ni temporal i per a qualsevol modalitat d’explotació (reproducció, distribució, comunicació pública), inclosa la transformació i els drets de modificació, per qualsevol mitjà i suport i també la posada a disposició per mitjà de la xarxa Internet.

La participació en el concurs implica l’acceptació de totes les condicions del mateix i l’acceptació del dictamen del jurat.

La Junta