đź’­ Me gustarĂ­a recomendarte un libro…

Durant el tercer trimestre l’alumnat de 3r d’ESO a castellĂ  estĂ  duent a terme l’activitat “Me gustarĂ­a recomendarte un libro”. Al llarg d’aquestes setmanes cada dimecres un estudiant recomana una novel·la juvenil a la resta del grup. GrĂ cies a aquesta activitat l’alumnat treballa la dimensiĂł en comunicaciĂł oral i tambĂ© pot conèixer els gustos literaris dels seus companys i companyes i adquirir noves idees per properes lectures.

Si esteu buscant noves lectures podeu entrar al Padlet i veure totes les seves recomanacions i la puntuaciĂł que donen a les obres que han llegit.

👏🏽 Bona feina!