Xerrada a 1r ESO sobre voluntariat al camp de refugiats d´Idomeni (Grècia)

El 18 de febrer els alumnes de 1r ESO van  rebre  la  visita  d´ Inma Sánchez, una  cooperant  voluntaria  al  camp  de  refugiats  d´ Idomeni (Grècia) a l´any 2016. Amb l´objectiu de conscienciar als més jovens de la situació dels refugiats en el món, els alumnes varen estar molt atents i varem reflexionar tots plegats sobre aquesta situació.

Des de l´assignatura d´ Educació Visual i Plàstica i amb la documentació fotogràfica facilitada per Inma els alumnes han treballat  la composició, la silueta, el contorn i el dintorn  per  crear un  collage dins del bloc temàtic de la forma.