Setmana d’Erasmus a Brno

Aquesta setmana passada es va acabar l’estada de l’Erasmus a Brno (Txèquia). Les alumnes de 4t d’ESO que hi han participat han realitzat diferents activitats com són:

• Crear i jugar amb Kahoots relacionant la tradició romana a les festes de Nadal (Saturnàlia).
  • Visitar la ciutat de Brno i el seu entorn.
  • Descobrir noves cultures.
  • Rebre classes de cuina, de ceràmica o d’història romana amb objectes de fa 2000 anys.
  • Presentar una exposició sobre la nostra festa major i ballar el ball de bastons.
  • I tot això utilitzant l’anglès en el seu dia a dia.

L’experiència ha estat molt profitosa per a tot el grup d’alumnes i professors participants. Us mostrem una foto dels alumnes de Txèquia, Grècia, Romania i Catalunya; però recordeu que al nostre compte d’Instagram (@Alexderiquer) i Twitter (@IRiquer) en podeu trobar més informació. Si voleu una informació més detallada del projecte la podeu trobar a la pàgina eTwinning.