Sortida a Barcelona

El dimarts 19 de març, els alumnes i les alumnes de 4rt d’ESO, vam anar a Barcelona.

Abans d’arribar vam fer una petita parada a les coves de Montserrat, a Collbató. Allí ens van fer una explicació sobre la història d’aquestes grans coves, acompanyada d’un audiovisual. Després d’això ens van dividir en dos grups i ens van fer una visita guiada. Al llarg del recorregut vam pujar i baixar més de 400 escales.

Aquesta visita va durar dues hores, vam esmorzar i ens vam dirigir cap a Barcelona.

Primer els de l’itinerari científic vam anar al Museu de Ciències naturals, on els professors que ens acompanyaven ens van explicar tota l’evolució de la Terra al llarg del temps. També vam poder apreciar les diferents espècies d’éssers vius que hi ha hagut al llarg del temps.

Per un altre part els de l’itinerari Social/Humanístic i Professional van anar al Museu del disseny on van fer també una visita guiada, a través de la que van poder experimentar l’art en les diferents èpoques de la història.

Finalment, a l’hora de dinar, ens van deixar una mica de temps lliure i després ens vam encaminar cap a Calaf.

Ha estat una sortida en la què hem aprés coses de profit.

Redacció: Carla Serrano.

Fotografia: Paula Verdejo.