Setmana de disfresses

Amb motiu de l’arribada del Carnestoltes a Calaf, que se celebra amb una setmana d’endarreriment  respecte a la resta de localitats de la comarca, comunitat, país i món, en general…

20170302_090011

I donat que els alumnes de 4t d’ESO teníem una cita per anar al Saló de l’Ensenyament a Igualada el mateix dia que se celebrava la festa a l’institut, a l’escola d’educació infantil i a la guarderia, es va decidir, juntament amb els alumnes de 1r de Batxillerat que cada dia de la setmana, tot aquell que s’animés, podia anar disfressat d’una forma diferent.

El dilluns 27 de febrer ens va tocar anar amb roba d’esport (equips reglamentaris, malles esportives…), dimarts 28 vam decidir venir a l’institut en pijama, de manera que moltes i molts de nosaltres vam arribar a estudi tal com ens havíem aixecat del llit. Dimecres 1 de març, per començar el mes vam disfressar-nos de “guiris” i, finalment, el dijous ens va tocar venir vestits de gala a l’institut.

I, perquè en tingueu constància, aquí teniu les fotos del dia de gala de 4t d’ESO a l’institut de Calaf.

20170302_161037

Redacció: Elias Ben Seddik