Ja som finalistes del concurs!!

Hola! Les sis pàgines web sobre els plans d’empresa dels alumnes de 4rt han passat el primer tall i ja són finalistes del concurs Webs al punt .catÉs un premi molt concorregut i amb projectes de molt nivell, però nosaltres també hem fet un gran treball i confiem en les nostres possibilitats. A part dels premis tècnics, hi ha un premi de Votació Popular, on ens agradaria rebre el vostre suport.

Només heu d’entrar a l’apartat Concursants, iniciar sessió amb el vostre compte de Facebook i votar un dels projectes!!

AQUí uns petits vídeos demanant el vostre vot. I recordeu que les nostres webs són:

Lopez2: Iogurts gelats.

Leopard: Transposrts i missatgeria.

Nova Moda HD: Botiga de roba.

Personalitza: Disseny de roba.

RIPS: Hamburgueseria i menjar ràpid.

Alo: Llibreria i material escolar.

Gràcies!!