Els alumnes de 4t d’ESO visiten el Cosmocaixa

El 17 de febrer els alumnes de 4 d’ESO de l’itinerari científic vam anar al Cosmocaixa, a Barcelona, per a presentar els nostres projectes amb Arduino a la fira IRTCA 2017 (més avall els podeu veure enllaçats amb uns vídeos del Youtube).

img_20170217_140303

En arribar una persona de cada grup havia d’anar a deixar els projectes a la taula que ens havien assignat i després anar a esmorzar per torns ja que sempre hi havia d’haver algun alumne de cada gup vigilant els projectes.

Vam tenir la gran sort de poder parlar amb el fundador de l’Arduino, en David Cuartielles. Vam poder aprendre i compartir moltes experiències amb ell.

Va ser un dia molt interessant ja que no només ens vam dedicar a presentar els nostres projectes a la gent que s’hi interessava per ells sinó que també vam tenir l’oportunitat de veure com altres instituts havien fet els seus projectes i aprendre d’ells una mica més.

Després vam anar a dinar i a les dues ens va venir a buscar l’autocar.

Hem de dir que estem molt orgullosos dels nostres projectes tot i que algunes coses no van sortir com les havíem planejat. Aquí els podeu veure:

Redacció: Nirmin El Yahyaoui

Fotografia: Alissa Caldararu