Projecte Erasmus a Romania

La setmana passada 2 professors i 7 alumnes del centre vam participar en el projecte Classical Origins of Europe a la localitat d’Apateu (Romania). Aquesta és la 2a trobada del projecte del qual l’institut de Calaf fa de coordinador. Si recordeu el seu propòsit consisteix en utilitzar les noves tecnologies informàtiques per a obtenir coneixements sobre la història i l’herència de la cultura clàssica romana i grega en l’actualitat. Tot això, utilitzant i millorant el coneixement d’anglès dels alumnes en unes trobades on hi participen 4 països.

Us mostrem algunes fotos de les exposicions orals, sortides i treballs fets pels alumnes a Romania. Podeu veure les fotos del viatge fent un clic a la imatge:

En aquest enllaç trobareu els diferents projectes dels alumnes treballats amb els programes de disseny gràfic (CAD) Floorplanner (Vistes 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) i Librecad (Projecte 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).