Intercanvi amb Alemanya

Dels dies 10 fins al 17 de febrer, alguns alumnes de l’institut, vam estar a Alemanya acollits per diferents famílies d’intercanvi. En aquest viatge vam realitzar diverses activitats que ens van agradar moltíssim. Vam visitar Colònia i vam poder accedir a l’interior de la catedral i contemplar unes magnífiques vistes des d’una de les ciutats més importants de tot el món.

Uns dies més tard, vam anar cap a una ciutat que està al costat de Greven, Münster. Hi vam anar amb tren, i vam poder gaudir d’una visita al museu de la Història més important de la ciutat, i, també d’una volta a l’interior de l’ajuntament.

La resta dels dies que vam estar a Greven, els companys i les companyes d’intercanvi ens van ensenyar tota la vila. Durant els matins estàvem a l’institut, que tenia tres edificis, i, també, vam tenir la sort de poder assistir a algunes de les classes que feien com si fóssim alumnes d’allí.

Va ser una experiència inoblidable que ens ha permès conèixer formes de menjar diferents a les que tenim aquí a Catalunya, veure món, experimentar el temps, conèixer gent nova i, principalment, aprendre diferents idiomes.

Redacció: Judit Morera

Fotografia: Isaura Jiménez