Intercanvi amb Alemanya

L’intercanvi amb Alemanya ha estat una experiència única per aprendre anglès.

Durant aquesta setmana ens hem allotjat a Greven, Alemanya. Una ciutat al costat de Münster. Els i les alumnes entren a l’institut quan tenen 10 anys i comencen a les 7:50h del matí; fan 2 esmorzars de 20 minuts i a la tarda ja no tornen a l’escola. Hi ha servei de transport amb autobús i una cantina.

Cadascú de nosaltres, s’allotjava en una casa diferent però les excursions les fèiem tots i totes juntes en tren. Una forma de no contaminar tant i  més econòmica. El primer viatge va ser a Colònia on vam visitar la catedral, diferents esglésies i vam assistir a un assaig d’una orquestra molt famosa d’allà i també a un museu d’esports on ens van explicar l’origen de l’esport.

El segon viatge va ser a Münster on pel matí vam assistir a classe i després de dinar, vam agafar el tren de la tarda per anar a visitar diferents esglésies de Münster amb una visita guiada per explicar-nos-ho. Els altres dies vam anar a l’escola a veure com feien classe en castellà i en anglès.

Ha estat una setmana molt divertida!

Redacció i fotografia: Mireia Montalbán