Energies en anglès a Tecnologia de 2n

Els alumnes de tecnologia de 2n d’ESO han acabat la unitat en anglès sobre les energies. La unitat s’ha treballat en forma jugada. En un mapa de Catalunya havien de col·locar les diferents centrals elèctriques que guanyaven a base de punts. Com més esforç en els exercicis de les unitats més puntuació obtenien. Els grups també havien d’anar en compte a situar les centrals en els llocs més adients i procurar parlar en anglès entre ells.

A més, els alumnes han pogut comptar amb l’ajuda de l’Isaac, que és el professor nadiu del centre.

Aquesta ha estat la pàgina web que han utilitzat . Si feu clic a la fotografia podreu veure algunes fotos i un parell de vídeos en anglès.