Esquiada 2018

Aquest 2018 els alumnes de 1r d’ESO hem anat a esquiar al Port del Comte. Hem passat dos dies i una nit i vam anar a dormir a Tuixent.

El primer dia ens van dividir en grups, i cada grup va fer diferents activitats. Quan vam arribar, vam anar a recollir el material necessari (esquís, casc i botes). Després ens van ensenyar les coses bàsiques per esquiar, i ho vam practicar a les cintes. Quan ja tothom sabia esquiar ens van ensenyar a girar i ho vam tornar a practicar, després de 4 hores esquiant vam parar per dinar i després vam continuar dues hores més. A les 17:00h vam anar cap a l’alberg Can Cortina. Allí, uns quants, vam anar a instalar-nos i a dutxar-nos a les habitacions i la resta va anar directament al museu de les trementinaires (les trementinaires eren dones que recollien plantes amb propietats medicinals que després venien recorrent a peu tota Catalunya). Va ser molt interessant! Quan ja tothom havia visitat el museu, s’havia dutxat i estava preparat, vam anar a sopar i després vam posar música i vam ballar.

El segon dia vam esmorzar, ens vam preparar i vam deixar l’alberg. Quan vam arribar al Port del Comte cada grup va fer una activitat diferent, el meu grup va pujar al telecadira i vam fer un recorregut molt “xulo”, el vam fer varies vegades. Després de 3 hores esquiant vam anar a deixar el material i a dinar. Finalment vam marxar cap a Calaf.

En resum van ser dos dies molt especials i divertits!