Programa “Bojos per la ciència”

El programa Bojos per la Ciència està impulsat per la Fundació Catalunya La Pedrera i s’adreça a alumnes de batxillerat que tinguin interès i mostrin aptituds en el camp de les ciències.

Dins aquest programa, els estudiants tenen l’oportunitat d’aprofundir en la teoria i en les tècniques científiques de camps tan diferents com són la bioquímica, biomedicina, economia, física, matemàtiques, natura, noves tecnologies, química, etc. Durant diferents dissabtes treballen, juntament amb investigadors, en un centre de recerca universitari, fet que els permet guanyar experiència pràctica en les últimes metodologies.

Són molts els alumnes de tot Catalunya que s’hi presenten (en cap àmbit hi ha hagut menys de cent inscricions) i el procés de selecció és molt exigent. Tot i així, quatre alumnes de 1r de batxillerat de l’institut han passat el primer tall i aquets dies estan fent les entrevistes personals amb els que podran ser els seus professors. Són la Laia Camats (bioquímica i biomedicina), Víctor Garcia (física) i Joel Reñé i Marc Rovira (noves tecnologies).

Molta sort a tots quatre!