PROTOCOL VAGA D’ALUMNES

PROTOCOL DE VAGA D’ALUMNES 3r i 4t i BATX

1. En cas que hi hagi una convocatòria de vaga d’alumnes per part d’algun sindicat d’estudiants, els alumnes que tinguin intenció de participar-hi ho han de comunicar al centre.
  2. Després de fer l’Assemblea de cada grup classe (fora d’horaris escolars) s’ha d’emplenar el MODEL 1 que explica els motius de la vaga i comunica quins estudiants hi participaran.
  3. Aquesta comunicació s’ha de fer arribar al centre (72 hores abans) i en el mateix moment es donarà a cada classe els impresos d’autorització per signar les famílies (Model 2)
  4. Es lliura a l’ alumne el MODEL 2 que s’ha d’omplir i tornar-lo degudament signat a la consergeria del centre (24 hores abans del dia de la vaga).
  5. Paral·lelament el centre pot avisar APP de la convocatòria de la vaga.
  6. El fet de fer vaga d’alumnes comporta perdre les classes d’aquell dia i per part de les famílies acceptar la responsabilitat de la no assistència a classe del seu fill/a.
  7. En cas que un alumne/a no assisteixi a classe sense haver-se acollit a aquest protocol suposarà una falta injustificada.