Els alumnes visiten la Fira de l’Ensenyament a Igualada

El 15 de febrer els alumnes de 4rt d’ESO i Batxillerat vam anar a Igualada a visitar la Fira de l’Ensenyament. Quan vam arribar ens vam separar en diferents itineraris. Els de  l’itinerari científic i humanístic vam anar a la Universitat d’Igualada, allà vam fer diferents activitats; els científics van anar al laboratori, els humanístics van anar a una classe a fer un taller i els professionals van anar a visitar l’institut Milà i Fontanals.

Al acabar ens vam reunir tots i vam anar a la Fira de l’Estudiant per a poder aconseguir més informació sobre les opcions que ens agradarà més fer en un futur, per a poder estar ben informats i poder triar bé el nostre futur.

Ha estat una sortida molt profitosa.

Redacció: Yassa Sissoko.

Fotografia: Hasna Oulhaj