ROBOTSENY KIDS 2019

La Robotseny Kids

Els nens i les nenes de 6è han participat en  el projecte Robotseny kids.

Aquest projecte pretén implementar en horari lectiu  la robòtica educativa a través d’un centre d’interès, enguany “Energies”.

El treball a l’aula ha consistit en dues parts:

Fira científico-tecnològica

L’objectiu és que els alumnes, treballant en grups, han investigat sobre el projecte d’enguany, i han exposat el seu punt de vista crític, tot oferint solucions innovadores i reals.

Han rebut els premis de:

• Certificació a la solució tecnològica.
  • Certificació a la comunicació i màrqueting.

Desenvolupament del robot

En paral·lel, han participat en les proves dels robots que, aquest curs 2018-2019, també giraven entorn a les energies.

Per tant, en aquesta part els alumnes han:

• Dissenyat, construït i programat un robot per resoldre les proves proposades
  • Compartit amb els altres centres que participen en el projecte, mitjançant vídeos i imatges penjades en el seu espai del portal web, les pràctiques de robòtica, les resolucions dels reptes i els diferents dissenys que han construït durant el temps que han estat realitzant el projecte a l’aula.
  • Participat en equips amb el robot que han dissenyat en una sèrie de rondes on intentaran obtenir el màxim de punts possibles.

L’escola Pallerola ha estat premiada amb els premis de:

• 2n premi al millor robot.
  • Premi al millor robot de la missió “in situ”.