KIN BALL A EDUCACIÓ FÍSICA

Aquests dies, amb els alumnes de cicle superior hem treballat l’esport del KIN BALL, un esport alternatiu que fomenta la cooperació entre els companys i que s’ha fet molt popular a tot arreu els últims anys. Els nens i nenes ho han gaudit molt, ja que és un joc que fomenta la participació de tots el alumnes, relativament fàcil de jugar i amb la peculiaritat que es juga amb una pilota de més d’un metre de diàmetre.

El joc consisteix en llençar la pilota gegant amunt, cridant OMNIKIN i un color, que seran els encarregats d’evitar que caigui. Aquí teniu algunes fotos de com jugaven.