Concert de Nadal a l’Ateneu de Sant Celoni

arbre-de-nadal-amb-notes-de-stockhausenEl proper divendres 18 de desembre, els nens i nenes d’educació infantil (P-3, P-4 i P-5), participaran en el concert de Nadal a l’Ateneu de Sant Celoni.

Recomanem que els alumnes vinguin mudats i havent  esmorzat a casa.

El concert començarà a les 10 i els pares i mares podreu assistir com a públic però, per tal de complir amb l’aforament de l’Ateneu, entregarem dues entrades per familia.

Us demanem que no us aixequeu del vostre seient per fer fotos o gravar ja que els alumnes són molt petits i poden posar-se a plorar.

Des de l’escola s’enregistrarà el concert i es faran fotos dels nens i nenes dalt de l’escenari. Les penjarem en aquesta web.

Us esperem amb molta il·lusió!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *