TASQUES RECOMANADES

Benvolgudes famílies!

Degut al període de confinament actual i seguint les recomanacions del Departament d’Educació, l’Institut Escola Pallerola ha proposat una sèrie de tasques i recomanacions per als seus alumnes de Primària. Els alumnes de Secundària seguiran treballant a través de la plataforma Moodle i Google Classroom.

Tots els nostres nens i nenes tenen un correu electrònic d’escola que us vam facilitar. És accedint a aquest correu a través de Google (posant l’usuarI i la contrasenya)  on podran tenir accés a la carpeta del DRIVE anomenada “TASQUES RECOMANADES”. Aquesta carpeta es trobarà sempre a “compartit amb mi” i recomanem situar-la a “La meva unitat”.

Totes les tasques que hi trobareu són recomanacions, per tant en cap cas aquestes activitats estan considerades com a lectives i per tant no són avaluables.

Us deixem enllaços amb la informació que ha publicat el Departament

RECOMANACIONS DEPARTAMENT

CENTRES EDUCATIUS EN LÍNIA